איך לבחור את החזייה הנכונה

26

אוק

איך לבחור את החזייה הנכונה

שולה כהן, מעניקה לכן מספר טיפים חשובים כדי שתדעי איך לבחור את החזייה הנכונה.

אולי זה קרה גם לך, שנים על גבי שנים את בוחרת את החזייה הלא נכונה. אולי קנית חזייה אשר גדולה עליך בכמה מידות ובקאפ היא קטנה לך. זה קורה אצלנו הרבה בחנות, לעיתים אני רואה בנות שבאות אלינו לראשונה עם חזיות שלא מתאימות להן וזה כל כך חבל כי חזייה צריכה לשבת עליך הכי טוב כדי שיהיה לך כמה שיותר נוח. לכן, במאמר זה אשמח להציע לכן כמה טיפים כדי שהחזייה הבאה אשר תרכשי תתאים לך כמה שיותר ושתרגישי יותר טוב ביום יום.

1. בחרי את המידה הנכונה

לפני שאת בכלל הולכת לבחור את החזייה שאת רוצה, חשוב מאוד שתדעי במדויק מה מידת החזייה שלך. חשוב מאוד לדעת שמידת החזה זה דבר שמשתנה עם זמן. גוף האישה עובר שינויים והחזה משתנה בהתאם. הריונות, דיאטות, השמנות, גיל ועוד משתנים כאלה ואחרים משנים לנו את גודל החזה. לכן, חשוב לעשות בדיקת מדידה אחת לכמה זמן. לפי ההסבר הבא, תוכלי לעשות בדיקה זאת בקלות, יעילות ומהירות.
תצטיידי בסרט מידה סטנדרטי ועמדי מול המראה או תבקשי ממישהו או מישהי למדוד אותך.

ראשית אנחנו בודקות את היקף החזייה:
כרכי את הסרט מסביב לבית החזה, ומדדי בקו ישר מתחת לחזה ובצמוד לו כשאת זקופה.
המידה שיראה הסרט היא מידת ההיקף שלך. רשמי את ההיקף.
לידיעתך ההיקף נמדד במרווחים של חמישה סנטימטרים, לכן יש לעגל כלפי מעלה לקבוצות של 5.
לדוגמה: אם מדדת היקף של 83, תהיה מידת ההיקף 85.

לאחר מכן נמדוד את מידת הקאפ:

את מידת הקאפ נמדוד בעזרת סרט. את הסרט נמקם בקו הפטמות שזוהי הנקודה המלאה ביותר של החזה כשסרט המדידה משוחרר מעט אבל מתוח. מכאן הדרך למציאת המידה שלך פשוטה- הצליבי בין מידת ההיקף למידת הנפח בעזרת טבלת מידות.

 

מיס רוזי, דגם: 0653
מיס רוזי, דגם: 0653

2. לא להיות מקובעת על מוצר מסוים

הרבה נשים מגיעות אלי ורוצות דגם מסוים ולא מוכנות לשמוע על חזיות חדשות וחבל. אפילו אם יש חזייה שאת ממש אוהבת, חשוב להיות פתוחה למוצרים ומותגים חדשים. אופנת החזיות מתפתח עם השנים ואת יכולה להנות ממגוון עצום של חזיות שיפנקו אותך וגם יכולות להיראות עליך יותר טוב.

3. החזייה הנכונה בזמן ובמקום הנכון

כמו שאת לא באה למשרד עם השמלה הסקסית שאת אוהבת לצאת איתה בערבים, כך לא קיימת חזייה לכל מטרה. לכן מגירת החזיות שלך צריכה להיות מגוונת.
ביום יום אנחנו צריכות חזייה טובה שתהיה לנו נוחה ותשב על החזה הכי טוב שרק אפשר. דרך אגב, אם את לובשת חולצת טריקו לבנה, אז דווקא אני ממליצה על חזייה בצבע גוף שתתן לך מראה חלק ומלוטש.

ליציאות, כמובן כאשר את לובשת שמלה ללא כתפיות או עם כתפיות דקות, כמובן מומלץ ללכת על חזית סטרפלס. היום יש חזיות סטרפלס עם פוש אפ שנותנות לחזה נפח ומראה מושלם. ישנם גם סטים חושניים וסקסיים לאירועים מיוחדים, אם את מרגישה כלפי חוץ מליון דולר, אז אין סיבה שגם מבפנים תרגישי מליון דולר.

מיס רוזי דגם: 0652
מיס רוזי דגם: 0652

ולדעתי אסור לכן לוותר על חזיית ספורט. כאשר אנחנו עושות ספורט חשוב מאוד לשמור על נוחיות מרבית והכי חשוב חזיות אלה מאווררות לנו את החזה ומנדפות זיעה.

חזיית ספורט של טריומף
חזיית ספורט של טריומף

4. תהיי מעשית
בהמשך לטיפ הקודם, חשוב לדעת לפני שאת בוחרת את החזייה  את הצרכים שלך ואת סדר היום שלך. אלו בגדים את לובשת ומה הפעילויות שאת עושה וכך תדעי איזה סוג חזייה לבחור ומה יתאים לך הכי הרבה מתחת לבגד.

5. הטיפול בחזיות

כדי להאריך את אורך הזמן של החזייה, חשוב מאוד שתדעי שהטיפול בה הוא חשוב. אסור לכבס, לגהץ והכי גרוע אסור לזרוק למייבש. כל הפעולות הללו יקצרו את אורך החיים של החזייה. חזיות צריך לכבס ביד ולייבש על חבל במקום מוצל בלבד!
אין מה לעשות, זה לוקח קצת זמן אבל זה הכרחי. במידה ואת ממש אוהבת דגם מסוים ואת רוצה ללבוש את החזייה יום אחר יום, פשוט עדיף לרכוש כמה מהן וככה תאריכי את החיים של כל אחת מהחזיות האהובות עליך.

6. להבין מתי הזמן להיפרד מהחזייה שלך

כמו כל דבר, גם אם את משתדלת ומטפלת בחזייה שלך בשיא הרגישות וכבר פיתחת רגשות כלפיה, את חייבת לדעת מתי הגיע הזמן להיפרד מהחזייה. שימי לב מתי החזייה כבר שחוקה ולא מחזיקה לך את החזה כמו פעם. נשים רבות לצערי באות אלי עם חזייה ישנה ושחוקה וכך זה נראה כלפי חוץ.

7. איך לבחור חזיית הנקה?

אימהות טריות אשר צריכות להניק את תינוקן צריכות לבחור חזיית הנקה שגם תהיה נוחה מאוד ויעילה, אבל לדעתי, לא פחות חשוב לבחור חזייה שתשמור גם על עיצוב יפה לחזה.
יש כאלה שאוהבות חזייה מרופדת. החזייה המרופדת נותנת מראה טבעי לחזה ומעצבת אותו. הפתיחה של החזיות הנקה מאוד נוחה ופרקטית שמקלה על האמא הטרייה בזמן ההנקה. עוד יתרון שיש לחזיות הנקה המרופדות שהיא מסתירה את הפיטמה. ישנה חזיית הנקה מרופדת של חברת פמינה שאני מאוד ממליצה עליה. יש לה כותנה פנימית שנעימה מאוד לחזה.

וישנן בנות שרוצות חזיות הנקה עם 100 אחוז כותנה. הכותנה נותנת הרגשה נעימה ואפילו אפשר לכבס את חזיית הכותנה בהרתחה. פעולה מאוד פרקטית לאימהות המניקות.

שולה כהן, מצוות Miss Rosy Israel מומחית בלבני נשים ועוסקת בענף ההלבשה התחתונה כבר מעל ל25 שנה.

RELATED

Posts